Perswazyjne filmy produktowe

Tego typu materiały wideo to najprostsza forma promocji konkretnych produktów. Realizacja takiego filmu jest tańsza i szybsza niż przygotowanie animacji. Na zwykłych zdjęciach w Internecie nie można zobaczyć produktu w ruchu i działaniu, dlatego film jest bardziej efektywny. Sprawdźmy to na przykładzie.

Czy film produktowy dobrze sprawdza się w promocji?
Dlaczego film jest lepszy od zdjęć?
Jak zaprezentować nowoczesne rozwiązania AGD w filmie?
Co pokazano w filmach o piekarnikach Amica?
Czy wiesz, że częściej interesujemy się obrazami ruchomymi niż zwykłymi zdjęciami?

Sprzęt AGD

Aby zaprezentować nowoczesne rozwiązania AGD i zachwycić klientów ich innowacyjności, trzeba pokazać jak one działają. Do tego najbardziej nadają się klipy produktowe. Firma Amica w profesjonalnej firmie stworzyła film, który w czytelny sposób demonstruje zalety flagowych produktów marki. Dzięki odpowiedniej produkcji wideo, opracowano interaktywną prezentację produktów.

Klipy produktowe, poprzez skupienie uwagi na szczegółach, przyciągają wzrok klienta do danego produktu.

Piekarniki Amica

Do promocji trzech nowoczesnych linii piekarników Fushion, Integraf i Zen Amica stworzyła filmy produktowe. Aby sugestywnie zaprezentować te artykuły, realizator skupił się na podkreśleniu stylowych projektów i innowacyjnych rozwiązań, które zwiększają ergonomię i komfort gotowania lub pieczenia. Nagrania bazowały na ciekawym ujęcie detali, co nie było łatwe ze względu na błyszczące powierzchnie szklane i inoxowe.

Produkt przedstawiony w działaniu jest dla odbiorcy bardziej atrakcyjny.